fredag 7 januari 2011

Svårt att välja....

...bland alla mina UFO´n har det varit. Jag har fyndat en hel del stickningar som jag hade glömt bort eller av någon anledning lessnat på. Men nu är de återupptäckta och framplockade!!

Mitt mest förvånande UFO var dessa muddar.Varför har jag stickat GRÖNA muddar?! Jag som ALDRIG tar på mig grönt och är en av Sveriges mest blå personer! Muddarna gör jag klart utom tävlan för det är så löjligt lite kvar på dem. Det är bara några garnändar kvar att fästa och nålen var t.o.m. redan påträdd på en av dem.

Den här näverkrokade sjalen är inte ett speciellt gammalt UFO, men den har legat övergiven i 1½ månad och det är definitivt dags för den att bli klar. Den kommer inte att blir varken trekantig eller kvadratisk.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar