måndag 10 januari 2011

Januaris UFO = Crazy Coat

Festligt, jag hann också anmäla mig!
Nu kanske jag äntligen kan få tummen ur och avsluta några av mina många projekt som långsamt tar över lägenheten. :)
Startade efter ett plötsligt infall med denna kappa - dels för att göra mig av med garnrester och udda nystan, och dels för att jag tyckte att affärerna inte hade tillräckligt roliga och färgglada kappor. Denna ska jag hinna klart med till nästa vinter - vare sig den blir helt hysterisk eller snygg nog att användas. :D

/Madeleine (YarnMadness)

Crazy Coloured Coat

Crazy Coloured Coat


3 kommentarer:

  1. Snyggt, det kan ju sluta var som helst! Blir ränderna på längden eller tvärsen? Ser med glädje fram emot fortsättningen!

    SvaraRadera
  2. vad fint : )
    Ser fram emot att se det färdiga resultatet.
    Kanske borde göra ngt liknande även jag...

    SvaraRadera
  3. Ränderna är på tvären - just det här är bakstycket! :)

    SvaraRadera