tisdag 1 februari 2011

Från UFO till FO under januari

26 stycken har anmält färdiga projekt !!! Helt fantastiskt...
Hoppas att det här blir rätt:
 Alexandra,AnnaM,brittirene,garnsamlare,stickeri,MariaE,Mariasgarnhändelser,Caro,Fröding,MarianneL,M's stick,Louise, Eva-i-Stäket,Stina,Tina,doktoranden,Kristina,in-knit,ulrika,LenaL,Ylva,Marias-stickningoläsning,knittingmette,PiaT,Hanne, EvaL8.
Några har fått mer än 1 grej klar, men det blir bara 1 lott!!!!
OM jag mot formodan (fniss) har missat någon så hojta till!
PÅ TORSDAG sker dragningen med hjälp av slumpgeneratorn.
Ni numreras i den ordningen ni står här uppe (1-26).
Lycka till!
Sen har jag sett att många redan har lagt in sitt februariprojekt och det är OK MEN jag hoppas att ni inte tjuvstartade på det i januari!!!!!!
Jag kan ju inte kolla er, men jag tycker inte att man redan nu kan börja på UFOt för mars. Min tanke var att man varje månad (tex. 1 feb, 1 mars..) tar fram ett nytt UFO. Detta kan man sen jobba på under resten av 2011 om det behövs!

Jag hann inte färdigt med min kalenderhalsduk och har ännu inte bestämt mig för vilket UFO jag ska sätta stickorna i under februari...

1 kommentar:

  1. Stickar som en besatt på UFO:t för januari. Måste få det klart till broderikursen nu till helgen.

    Sedan funderar jag på UFO för februari. Inte just nu...

    SvaraRadera