måndag 28 februari 2011

Februari

Nehej, mitt februari UFO blev inte klart. De förbenade vantarna är helt enkelt inte kul att sticka, även om dom blir snygga, och även om dom ska ges bort i present. En bit till har jag kommit, men jag är fortfarande inte klar med alla grenar.
Däremot... det andra UFO't... det jag INTE anmälde som UFO... det är klart. Fast det gills förstås inte.
Jag är i alla fall nöjd med att ha fått klart sjalen. Den påbörjades för knappt två år sen, efter ett inlägg i Stickas blogg. Min dotter fick nämligen syn på den och sa att en sån skulle hon ha. I rött. Med svart kant. Och det har hon nu.

Vantarna får jag fortsätta slita med. Och trösta mig med att det i alla fall fortfarande är lite för kallt för fingervantar ;-) Dom ska i alla fall bli klara tills våren kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar