torsdag 3 mars 2011

18 stycken varav en "utom tävlan"

har förvandlat UFO till FO. Kristina är egentligen utom tävlan men kommer med ändå. Helt klart ett UFO som blivit FO.
Så här har jag fått ihop det:
Soili,Kristina,Maria E,Ylva,Caro,Missen,AnnaM,Marias garnhändelser, Eva i Stäket,Tina,Garnstrul,Hanne,Kirsten,Ulrika,BrittIrene,Garnsamlare,Marias Sticning och läsning,EvaS.
Om jag inte hör något innan kl. 18 i morgon så drar jag 1 vinnare bland dessa 18.
Nummer 1-18 efter den ordning jag har skrivit namnen.

2 kommentarer:

  1. Nämen oj! Jag såg inte förrut att jag fanns med i listan. Nu måste mitt rättspatos upp till ytan...jag är inte färdig med mitt februari-UFO.
    Jag repade upp det så jag ska nog inte vara med på utlottningen.

    SvaraRadera
  2. Øv jeg er for sent. Jeg er ellers også færdig frem til og med april!

    SvaraRadera