onsdag 4 januari 2012

Året är slut

Helt fantastiskt att så många har fått så många grejor färdiga! Ni har varit jätteduktiga! Jag sträcker också på mig eftersom jag fått 9 nya FO.
Efter en segdragen förkylning med hög feber har jag nu lyckats avsluta 12under12under2011.
Säkert har jag glömt en massa, tex. givmilda sponsorer osv......
Men jag har lärt mig mycket under året och lovar bättra mig inför 2012.
Ni som ännu inte anmält er har någon dag till på er att anmäla er till
12under12under2012

Maria (Marias garnhändelser): Paket kommer från Ann-Sofie. Jag har mailat din adress till henne.

Och nu har jag utsett årets sista vinnare: Garnstrul....... Grattis!
Din vinst blir en överraskning som du får på symässan!

Ha det riktigt gott under 2012.

6 kommentarer:

  1. Hej
    Tusen tack Eva jag tycker att du ska sträcka dig vilket arbete du lagt ner och jag ser fram mot att träffa dig på Syfestivalen. E-A

    SvaraRadera
  2. Grattis E-A!! jag ser fram mot att träffa er båda på syfestivalen!

    SvaraRadera
  3. Grattis, jag tycker du har skött detta med bravur Eva. Kul har det varit att se alla Ufo som har blivit Fo. Stora kramar till dig/Marie

    SvaraRadera
  4. Bra jobbat Eva! Du får flera att bli färdiga. Själv är jag mycket nöjd med att jag äntligen blev klar med en Delsbotröja. Vi ses.

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Jag skulle såå gärna vilja anmäla mig till 12 under 12under 2012, men! jag vet inte hur jag ska göra. Jag har gått in på länken men förstår inte var jag ska anmäla mig.

    SvaraRadera