söndag 18 december 2011

Dec UFO klart

Jag har nu mitt sista projekt klart. Jag har haft ett arbete varje månad och försökt att hinna klart. Ibland har det blivit lite stressigt i slutet av månaden men jag har faktiskt fixat det hela året. Nu har jag bara ett par gamla UFOn kvar, så jag kan inte vara med nästa år.Jag har verkligen tyckt att det har varit inspirerande och roligt att vara med.
Jag vet, att jag hade aldrig blivit klar med alla dessa tolv arbeten om jag inte hade varit med i denna i "tävling", eller kanske man ska kalla det blogg.
Ett stort tack.
Jag har stickat färdigt
1 Julsockar                          7 Vantar
2 Sockar till Lennart             8 Tröja i växtfärgat garn
3 Tröja i Lingarn                   9 Barnvantar
4 Överkast till Docksäng      10 Linne
5 Vantar                              11 Lovikkasockar
6 Citronsjalen                      12 Vantar med flätor
Posted by Picasa

1 kommentar: