onsdag 26 oktober 2011

ÄNTLIGEN och lite till

har jag fått tummarna loss!!!!!!
Vinnare för september är MARIA E. Grattis!!! Hanne skickar vinsten till dig. Maila din adress till henne.
Vinnare för juli-september är  Missen! Maila din adress till mig så kommer vinsten.

Och snälla Hanne: maila din adress en gång till.....jag har tydligen förlagt den......Din vinst finns kvar hos mig.

Det drar ihop sig till oktober dragning........senast 6 november vill jag ha bild på oktobersFO. Inte lönt innan eftersom jag har barnbarn på Höstlovsbesök och sedan ska till mässan i Älvsjö.

Lagom dags att lägga in bild på novembers UFO kan ju vara senast 10 november.

Mitt oktoberUFO har inte fått en enda maska mer.......lägger det åtsidan och klurar på vad jag ska sticka på i november.

Ha det riktigt gott alla!

1 kommentar: