fredag 30 september 2011

Hej alla UFO-stickare!

Jag har haft en mycket hektiskt månad, som dessutom kröntes med en rejäl förkylning.......Därför har jag inte hunnit med att sköta den här bloggen ordentligt........Hoppas att jag blir förlåten.
Oktober börjar nästan likadant: Jag ska resa till London (Knitting&stitcing show) på fredag och är hemma igen på tisdag.
Därför tar jag det lite lugnt och hoppas att ni gör detsamma!
Bilder på septembers FO, och inlägg med samtliga 3 (juli-sept) räcker det med att jag får 10 oktober! Likaså bilder på alla era nya UFOs för oktober.
Tack för alla mail om alla era FO.....än har jag inte hunnit räkna hur många vi gjort..... men det kommer (när året är slut).
För augusti:
Hanne: Jag har ditt paket här och jag skickar det när jag kommer hem från London.....det är värt att vänta på!
För september:
Hanne skickar ett paket till den som vinner i september.
Jag återkommer med den som ska skicka till kvartalsvinnaren.
Ha det riktigt gott nu i helgen.

1 kommentar:

  1. Du får ha en riktigt trevlig resa (inte avundsjuk), ingen fara med skötseln av bloggen. För min egen del tycker jag att du sköter den med stor bravur. Det ska vara kul och blogga och ge glädje åt varandra utan en massa krav annars kan det kvitta/ kram Marie

    SvaraRadera