söndag 10 juli 2011

Äntligen!!!!

Det har varit lite uppochner här i Varberg så jag har inte hunnit med vad jag lovat på den här bloggen. Jag ber om ursäkt!
Men nu har jag samlat ihop 14 stycken som blivit färdiga med sina juniprojekt:
Britt, EvaS, Kirsten, Marias garnhändelser, Caro, EvaL8, MariaE, Stickeri, Garnstrul,Ylva, Stickmamma, Marias stickning och läsning, Garnsamlare och Hanne. Bra jobbat!!!
Bland oss(er) lottar jag ut 100 gram Famesockgarn, som Ulrika har skänkt.
Och 11 stycken har redovisat sina färdiga kvartalsprojekt:
Britt, Marias garnhändelser, EvaL8, Caro, Ylva, Garnstrul, Garnsamlare, Marias stickning och läsning, Kirsten, MariaE och Hanne. Bravo!
Bland er lottar jag ut KnitPros mönsterhållare från Karmagarn.
...........................................................
.............................................................
........................................................
Sockgarnet skickar jag till Kirsten

Mönsterhållaren skickar jag till Britt.

GRATTIS!!!

Maila er adress till mig: siding 47 @ gmail . com (ta bort mellanrummen) så kommer vinsten med posten.

Och nu ska jag försöka skärpa mig resten av året!

1 kommentar:

  1. Hej! Jag hittade precis hit och undrar om det är försent att gå med i bloggen nu med sina UFO:n? Det skulle sannerligen behövas härhemma.. ;-)

    SvaraRadera