måndag 2 maj 2011

Aprils UFO klar

Jeg er vist igen, igen for sent ude med at vise billeder, men min April-UFO er altså færdig og har været en lille uges tid nu.

110428-Vest01Jeg startede på denne “Free-form” vest for flere år siden og fandt ud af, at jeg ikke havde tilstrækkeligt garn. Ved hjælp af søde Webstrikkere lykkedes det, at finde et nøgle mere, som lå på lager i Norge hos Vigdis.

Nu er den færdig og den er bare SÅ FLOT

Her set forfra

 

110428-Vest02Og ryggen

 

 

 

 

 

110428-Vest03Og et lidt uprofessionelt billede af vesten på undertegnede. Den tager sig altså noget bedre ud, når den er på end når den ligger fladt på gulvet.

Summa summarum – endnu en gang tak til Eva for dette initiativ. I denne måned har jeg faktisk færdiggjort hele 3 af mine UFO’er, selvom jeg kun havde tilmeldt denne vest.

 

 

De andre to er:

110415-Zig-zag bluse til NovaEn Zig-zag bluse, som blev til fødselsdagsgave til et bonus-barnebarn.

 

110428-DominoskuldervarmerOg en Domino skuldervarmer strikket i “Du store Alpakka”. Denne blev taget frem, fordi jeg lige manglede et let strikketøj en dag.

NU er så det store spørgsmål:

Hvad skal min UFO for maj måned nu være – der er ikke så mange små UFO’er tilbage i bunken og jeg har også nogle “Ikke-UFO’er” i gang.

2 kommentarer: